Oświetlenie reklam: led czy świetlówki?

Budując strategię przekazu marketingowego firmy warto rozważnie dobierać wykorzystywane w komunikacji z klientami narzędzia. Niezawodne w tym zakresie od wielu lat są podświetlane reklamy zewnętrzne oraz wewnętrzne. Dzięki nim można wyeksponować logo firmy, zaznaczając swoją obecność w miejskiej przestrzeni lub w obiekcie, w którym przedsiębiorstwo prowadzi swoją działalność.

 

Kasetony reklamowe ze świetlówkami

 

Jeszcze kilkanaście lat temu najczęściej do podświetlania kasetonów reklamowych stosowano tradycyjne świetlówki. Choć spełniają one swoje zadanie, to jednak ich efektywność nie jest satysfakcjonująca z co najmniej kilku powodów.


Przede wszystkim dużym problemem jest w tym przypadku koszt eksploatacji. Świetlówki zużywają sporo energii elektrycznej, często też ulegają awariom, jeżeli są wystawione na działanie niekorzystnych czynników atmosferycznych – w szczególności na wahania temperatury. Zawierają szkodliwą rtęć, co narzuca konieczność przekazywania zużytych modułów do specjalnych punktów w celu utylizacji. Ponadto, potrzebują sporo czasu na rozruch, a wydzielane światło nie ma naturalnego widma.

 

Oświetlenie LED – nowoczesne, efektywne, skuteczne

 

Diody elektroluminescencyjne produkowane są od lat 60. ubiegłego wieku. Technologię tę od momentu wdrożenia na rynek dopracowywano, co pozwoliło na uzyskanie diod dużych mocy o wszechstronnym zastosowaniu.

Oświetlenie LED jest obecnie m.in. bardzo chętnie wykorzystywane w produkcji kasetonów reklamowych zewnętrznych i wewnętrznych, ponieważ charakteryzuje się niską awaryjnością i długą żywotnością. Moduły dobrze znoszą działanie niekorzystnych czynników atmosferycznych, dobrze radzą sobie z odprowadzaniem ciepła i co kluczowe - emitują jasne, przyjemne dla oka światło. W rezultacie, podświetlone kasetony w pełni prezentują zawarte informacje, stając się doskonałym narzędziem przekazu marketingowego.

 

Technologia LED vs. świetlówki - ostateczne starcie

 

Wybierana reklama zewnętrzna lub wewnętrzna powinna być zarówno efektowna i przyciągać uwagę potencjalnego odbiorcy swoją formą, jak i nie generować wysokich kosztów związanych z eksploatacją. W tym marketingowym wyścigu o uwagę potencjalnego Klienta aktualnie zdecydowanie wygrywają kasetony z oświetleniem LED, pozwalające na uzyskanie znakomitych efektów wizualnych.

0
Feed

Zostaw komentarz